Ви є тут

Маркетинг

Маркетингові дослідження


Перевозова, І. В. Маркетингові дослідження : методичні вказівки до виконання курсового проекту для студентів спец. 076 "Підприємництво, торгівля, біржова діяльність" денної і заочної форм навчання / І. В. Перевозова, Н. Б. Юрченко. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2018. - 54 с.

Методичні вказівки складено відповідно до робочої програми дисципліни «Маркетингові дослідження». Містять вимоги до змісту та оформлення курсових проектів, методику їх виконання та зразки використання окремих інструментів маркетингових досліджень. Призначені для виконання курсових проектів студентами, що навчаються за спеціальністю 076 «Підприємництво, торгівля і біржова діяльність» освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр.

Управління брендом в системі маркетингу


Малинка, О. Я. Управління брендом в системі маркетингу : підручник / О. Я. Малинка, А. О. Устенко. - Івано-Франківськ : Фоліант, 2014. - 308 с.

Підручник розроблений відповідно до типової робочої програми з курсу «Бренд-менеджмент» для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «спеціаліст» усіх спеціальностей з менеджменту та маркетингу. Підручник розкриває теоретичні і практичні аспекти управління брендами в діяльності споживчих і промислових підприємств. Складається з трьох розділів: перший розділ розглядає методологічні основи створення бренду, у другому подано особливості управління брендом в системі маркетингу, третій розділ пропонує методику оцінки ефективності управління брендом. Містить базову термінологію з бренд-менеджменту, маркетингові ситуації та аналітичні вправи, творчі завдання, тематичні кросворди, цікаві факти зі сфери брендингу.

Стратегічний маркетинг


Перевозова, І. В. Стратегічний маркетинг : методичні вказівки до виконання курсової роботи / І. В. Перевозова, Н. Б. Юрченко. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2017. - 30 с.

Методичні вказівки складено відповідно до робочої програми дисципліни "Стратегічний маркетинг". Містять вимоги до змісту та оформлення курсових робіт, методику їх виконання та зразки використання окремих інструментів стратегічного маркетингу. Призначені для виконання курсових робіт студентами, що навчаються за спеціальністю 076 "Підприємництво, торгівля і біржова діяльність" освітньо-кваліфікаційного рівня магістр.

Стратегічний маркетинг


Перевозова, І. В. Стратегічний маркетинг : робоча програма, методичні вказівки до вивчення дисципліни та контрольні роботи / І. В. Перевозова, Н. Б. Юрченко. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2017. - 37 с.

Методичні вказівки складено відповідно до робочої програми дисципліни "Стратегічний маркетинг". Містять зміст тем дисципліни, методику вивчення матеріалу тем з дисципліни "Стратегічний маркетинг". Призначені для самостійної роботи студентів за спеціальністю 076 "Підприємництво, торгівля і біржова діяльність" освітньо-кваліфікаційного рівня магістр.

Маркетингові дослідження


Перевозова, І. В. Маркетингові дослідження : навч. посіб. / І. В. Перевозова, Н. Б. Юрченко. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2017. - 215 с.

Навчальний посібник містить перелік тем з дисципліни "Маркетингові дослідження", які виносяться для вивчення на лекційних та практичних заняттях. В ньому до кожної теми послідовно та логічно викладено теоретичні, методичні та практичні питання, сформовано перелік практичних завдань з прикладами та методикою виконання, наведено перелік рекомендованих джерел для поглибленого опрацювання.

Методичні вказівки до виконання курсового проекту з дисципліни "Маркетингові дослідження"


Методичні вказівки до виконання курсового проекту з дисципліни "Маркетингові дослідження" : для студ. спец. 076 "Підприємництво, торгівля, біржова діяльність" денної і заочної форм навчання / Перевозова І. В., Юрченко О. Б., уклад. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2017. - 31 с.

Курсовий проект з дисципліни «Маркетингові дослідження» є самостійною роботою з елементами наукового пошуку студента. Мета написання курсового проекту полягає в розширенні і поглибленні знань студентів, розвитку навиків самостійної творчої роботи з обраної проблеми, вміння аргументувати власну точку зору, узагальнювати, систематизувати і аналізувати цифрові дані, аналізувати рекламну діяльність фірм, співставляючи види реклами, визначати ефективність її використання.

Сторінки

IFNTUNG 2014. All rights reserved